موزیک کام رسانه اخبار موسیقی

اخبار موسیقی ایران و خارج

موزیک کام رسانه اخبار موسیقی

اخبار موسیقی ایران و خارج

روش کاشت مو دارای انواع مختلفی می باشد

کاشت مو SUT:

با این روش بیهوشی وجود ندارد و فقط از بی حسی موضعی استفاده می شود همچنین در این روش از تیغ جراحی استفاده نمی شود و نتایج آن از دوام بالایی برخوردار است و می تواند به عنوان بهترین روش برای کاشت مو معرفی شود. از طریق دستگاه های خاص و پیشرفته با این روش می توان 14000 تار مو را بدون دوره نقاهت یا خونریزی پیوند زد. روش پیوند SUT بدین صورت است که ابتدا فولیکول های مو بدون دخالت دست با مشت و لیزر با لیزر از مکان های مورد نظر (معمولاً در پشت سر) برداشته می شوند و سپس به مکان مورد نظر منتقل می شوند. توسط دستگاه ، سرعت این روش بسیار زیاد است.

کاشت مو FUT:

روش کاشت مو FUT ، که به معنی پیوند یک واحد فولیکولی است ، یکی از قدیمی ترین روش های کاشت مو است. در این روش لایه های پوست گردن در اندازه های مختلف و به صورت نوار و سپس یک نوع خاص برداشته می شود دستگاهی برای این کار به واحدهای کوچکتر تقسیم می شود و سپس به مکان هایی که مو کوتاه است پیوند می شود. پس از پایان مرحله پیوند ، محل های جمع آوری بخیه می شوند. FUT باید بیهوش شود و پس از کاشت مو نیاز به مراقبت ویژه دارد. رشته ها یا زخم های باقیمانده پس از کاشت و همچنین بیهوشی و دوره طولانی درمان و بهبودی از معایب این روش است اما نتیجه این روش از برخی روش های دیگر کاشت مو بهتر است.

کاشت مو FUT به دلیل مشکلات فراوانی از جمله جراحی ، درد ، بیهوشی ، خونریزی و ... در جهان منسوخ شده است.

کاشت مو FIT:


کاشت مو و فولیکول مو چیست؟


با استفاده از این روش کاشت مو ، از بین بردن لایه های پوستی مانند روش FUT نیست و بنابراین فولیکول های مو فقط از مناطق مورد نظر به صورت جداگانه یا گروهی برداشته می شوند و با استفاده از ابزارهای مختلف در مکانی کم پشت کاشته می شوند. قبل از انتقال فولیکول ها ، سوراخ های بسیار کوچکی در محل کاشت ایجاد می شود تا فولیکول ها قرار گیرند. از مزایای این روش می توان به عدم نیاز به بیهوشی و دوره کوتاه بهبودی اشاره کرد. اما مهمترین اشکال این روش ممکن است احتمال وجود حفرات باقی مانده را نشان دهد.

کاشت مو BHT:

این روش کاشت مو ، به معنای "کاشت موی بدن" ، روشی است که در آن موهای بدن به سر منتقل می شود. موهای بدن در مناطقی مانند شانه ها ، سینه ، ران ها و غیره که ضخامت مناسب تری دارند برداشته می شود و در نواحی در کمر کاشته می شود. با توجه به اینکه نوع موهای بدن با پوست سر متفاوت است ، کاشت مو BHT معمولاً اولین انتخاب برای برداشتن موهای کوتاه و کاشت نیست. این روش برای افرادی است که موهای پشت سر دارند. کمبود مو کافی است.

معمولاً پزشک با استفاده از تعداد کمی فولیکول مو در پشت سر ، فضای ما را در بین موهایی که از بدن گرفته شده و در سر فرد کاشته می شود ، پر می کند و این دو را با هم ترکیب می کند تا نتیجه بهتر و طبیعی تر به نظر برسد. همچنین قبل از انجام این روش باید جنس ، ریشه و وضعیت موهای بدن توسط پزشک بررسی شود تا بتوان از آن برای کاشت مو استفاده کرد.

کاشت مو FUE:

روش دیگر کاشت مو FUE است که به معنی استخراج یک واحد فولیکولی است که به معنای جدا شدن مقاطع فولیکولی است. این روش تقریباً همه روش های کاشت مو را شامل می شود. مو از قسمتی از بدن گرفته شده و در قسمت لازم کاشته می شود. در حقیقت ، کاشت مو FUE را می توان مکمل روش SUT نامید.

کاشت مو FUG:

روش FUG یک روش جراحی است که می تواند برای درمان ریزش مو استفاده شود.این روش به عنوان مکمل کاشت مو استفاده می شود.

کاشت مو در زنان:

روش کاشت مو در زنان دشوارتر از مردان است. با توجه به اینکه در مردان مساحت بیشتری از مو از بین می رود یا طاس می شود ، دست پزشک برای انجام کار بازتر است و می تواند فولیکول های مو را به راحتی به مکان مورد نظر اما در خانم ها ، در اکثر موارد ، کمر را می بینیم که برای کاشت مو نیاز به مراقبت بیشتری دارد ، تا به ریشه موهای سالم آسیب نرساند.

ریزش مو در مردان می تواند عوامل هورمونی داشته باشد. هنگامی که تستوسترون در مقادیر زیاد به دی هیدروتستوسترون تبدیل می شود ، ریزش مو اتفاق می افتد و این معمولاً با بزرگتر شدن فرد اتفاق می افتد که به این نوع ریزش مو گفته می شود. ریزش مو را الگوی مردانه می نامند. این در زنان اتفاق نمی افتد و بنابراین افزایش سن تأثیر کمی در ریزش مو در زنان دارد.

سرانجام ، با توجه به آنچه در مورد کاشت مو گفته شد و روش هایی برای آن ، شما می توانید پس از مشاوره و معاینه توسط پزشک محترم و متخصص و همچنین یک کلینیک مجهز ، و انتخاب بهترین روش برای موهای ضخیم ، این روش درمانی را انجام دهید. و طبیعی دارند.

مرجع اصلی : https://royan.clinic/


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد