موزیک کام رسانه اخبار موسیقی

اخبار موسیقی ایران و خارج

موزیک کام رسانه اخبار موسیقی

اخبار موسیقی ایران و خارج

ماسک سه لایه جراحی دی ماسک آبی رنگ 50 عددی

ماسک جراحی سه لایه Di Mask دارای دو لایه بایکو و یک لایه میانی Blon Blon با کیفیت و رنگ آبی مطابق عکس است (عکس). ماسک سه لایه دی آبی این ماسک در جعبه هایی با 50 پرس برای برش کارخانه قرار دارد.

Mask Day Factory اولین تولید کننده ماسک های نساجی ماسک سه لایه دی آبی بایکو در خاورمیانه است.

ارزش خرید به قیمت:
عالی
کیفیت ساخت:
عالی
ویژگی ها و قابلیت ها:
عالی
طراحی و بسته بندی: ماسک سه لایه دی آبی
عالی
نوآوری ها و فناوری ها:
عالی
نقاط قوت
همه پرس ها
ساخت ماشین آلات و پرس کردن
این یک سیب سالم و CE اروپا دارد
مهر و موم جعبه
ماسک جراحی سه لایه Blue Di-mask با 50 بسته از مارک های برتر ماسک های پزشکی سه لایه در کشور است.
داماس سه لایه از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است ماسک سه لایه دی آبی و بدون ایجاد مشکلات تنفسی می تواند به راحتی برای همه محل های کار مورد استفاده قرار گیرد.
.
ماسک های جراحی سه لایه یکی از انواع ماسک های تنفسی است ماسک سه لایه دی آبی که میزان فیلتراسیون بالایی در دسته ماسک های N95 دارند و برای جلوگیری از انتقال عوامل بیماری زای ویروسی و باکتریایی در مراکز درمانی ، بیمارستان ها ، مطب ها و اهداف عمومی استفاده می شوند.
.
.
ماسک تنفسی یکبار مصرف سه لایه و قابل استفاده برای چندین ساعت (3 تا 6) ساعت است.
.
ماسک های جراحی سه لایه از یک لایه داخلی آب دوست (یعنی لایه ای که رطوبت را جذب می کند) ماسک سه لایه دی آبی در تماس با پوست صورت ، یک لایه میانی ساخته شده توسط یک ملت صاف و یک لایه بیرونی آبگریز است که آب را دفع می کند.
.
.
مشخصات ماسک جراحی سه لایه ماسک آبی
.
ماسک سه لایه ماسک جراحی قابل کشش دارای دو لایه spunbond آب دوست ، دارای مجوز از سازمان غذا و دارو است و لایه میانی آن از خربزه ضد باکتری ساخته شده است.
.
تمام لایه های استفاده شده در بدنه این ماسک بهداشتی (بهداشتی و ضد حساسیت) ماسک سه لایه دی آبی بوده و در برابر رشد و نمو باکتریها در هوا و تنفس هنگام بازدم مقاوم هستند.
.
.
این ماسک خاصیت ارتجاعی دارد و تمام پرس ها بدون بو هستند و همچنین اتصالات بدنه ماسک بدون دخالت دست فشرده می شود. ماسک سه لایه دی آبی بندهای این ماسک نرم و ضد حساسیت است و باعث خستگی و ناراحتی پوست و گوش در طی ساعت ها استفاده نمی شود.
.
ماسک جراحی ماسک آبی دارای فنر انعطاف پذیر برای رفع بینی است و با تنظیم آن بر روی بینی به راحتی از ورود هوای محیط به اطراف ماسک جلوگیری می کند.

.

.

کاربردهای ماسک 3 لایه ماسک Di Blue:
این ماسک برای بیمارستان ها ، آزمایشگاه ها ، اماکن عمومی و محیط های صنعتی استفاده می شود ماسک سه لایه دی آبی و در برابر ذرات گرد و غبار ، عوامل بیماری زای باکتریایی ، ویروسی و قارچی و ... مناسب است.
.
.
.
استانداردها و مصوبات ماسک های سه لایه برای ماسک ها:
ماسک جراحی سه لایه Di Mask دارای سیب سلامت وزارت بهداشت ایران است ، دارای مجوز از وزارت معدن و تجارت ، ماسک سه لایه دی آبی استاندارد اروپایی CE و FDA ، مورد تأیید ایالات متحده آمریکا است.
 

.

ماسک جراحی سه لایه Di Mask مطابق تصاویر ماسک سه لایه دی آبی محصول به رنگ آبی است و در بسته های 50 تایی با جعبه های شکل و بادوام است.