موزیک کام رسانه اخبار موسیقی

اخبار موسیقی ایران و خارج

موزیک کام رسانه اخبار موسیقی

اخبار موسیقی ایران و خارج

زیرانداز راما – زیرانداز بهداشتی بیمار

پد بیمار یک پوشش همراه عالی برای پوشاندن یک تشک بیمارستانی است. زیرانداز راما  این دستمال های بهداشتی از آلودگی انواع تشک ها و تختخواب ها جلوگیری می کند.

تشک راما یک همراه ایده آل برای پوشاندن تشک های بیمارستانی است که به راحتی زیر بیمار ریخته می شود و با قدرت جذب بالا خون ، مایعات و سایر ترشحات را به خود جذب می کند و از آلودگی تشک ها و تخت ها جلوگیری می کند.

این تشک یکبار مصرف است و پس از استفاده و آلودگی به راحتی از روی تشک پاک و دور ریخته می شود.این تشک ها از ایمنی ، دوام ، دوام و راحتی بالایی برخوردار هستند و برای استفاده در هر نوع تشک مناسب هستند.

این روش برای تشک های تختخوابی نقش مهمی در به حداقل رساندن انتقال عفونت ها دارد و برای محیط های مختلف بالینی یا حتی برای بیماران در خانه مناسب است. قسمت فوقانی این پد که زیر بیمار قرار می گیرد فاقد لاتکس است و برای آن راحت است پوست بیمار.

ته این محصول از PE ضد آب ساخته شده است تا آب و مایعات را به پشت حمل نکند. یک هسته جاذب در وسط یا وسط پد وجود دارد که مایعات را به خوبی جذب می کند. قسمت مرکزی این تشک با کمک 2 لایه پارچه تقویت شده است که از لیز خوردن و حرکت آن در زیر بیمار جلوگیری می کند ، بنابراین همیشه از تخت و تشک محافظت می شود.

تشک این تشک تختخوابی از تشک و تخت محافظت می کند ، بنابراین برای مراقبت های پزشکی و همچنین افرادی که از بی اختیاری ادرار رنج می برند گزینه ای ایده آل است.

این محافظ تخت یکبار مصرف نیازی به شستشو ندارد و کاربر می تواند پس از هر بار استفاده به راحتی لنت را دور بیندازد و از پد دیگری استفاده کند. در واقع ، این پد یکبار مصرف از خمیر کاغذ ، چسب حرارتی ، فیلم پلی اتیلن غیربافته و پودر جاذب ساخته شده است.

این محافظ یکبار مصرف تخت بیمار برای سفر نیز ایده آل است. همچنین ، پد های محافظ یکبار مصرف روی تخت راما در اندازه های 90 در 60 طراحی و ساخته شده اند که می توانند برای صندلی های چرخدار استفاده شوند و بنابراین می توانند به راحتی برای بیماران مبتلا به بی اختیاری ادرار در حالت نشسته یا خوابیده استفاده شوند.

 

ویژگی های بالشتک 10 رقمی راما (اندازه 90 در 60)
 

از جمله مزایای خرید پد بیمار راما 10 تکه قوی (اندازه 90 در 60) می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ابعاد پد یکبار مصرف راما به شرح زیر است: طول 90 سانتی متر ، عرض 60 سانتی متر

ابعاد بسته تشک محافظ RAMA بیمار به شرح زیر است: طول 21 سانتی متر ، عرض 15 سانتی متر ، قطر 5 سانتی متر

در داخل بسته بندی این محصول 10 حصیر یکبار مصرف وجود دارد.

از این محصول می توان برای محافظت از تخت و تشک زیر بیمار و جلوگیری از آلودگی آنها در خانه یا مراکز درمانی مختلف استفاده کرد.

لایه بالایی تشک ضد آب این بیمار از پلی پروپیلن سفید ساخته شده است که برای پوست بیمار دوستانه خواهد بود.

لایه زیرین این محصول (بخشی که روی تخت قرار می گیرد) از پلی اتیلن ضد آب ساخته شده است.

لایه میانی این پد یکبار مصرف بیمار با قابلیت جذب آب و مایعات ، می تواند مایعات و سایر ترشحات زیر بیمار را به خوبی جذب کرده و از انتقال آلودگی جلوگیری کند.

این محصول علاوه بر اندازه مناسب و تاشو ، فقط 500 گرم وزن دارد و به همین دلیل به راحتی در یک کیف قرار می گیرد و قابل حمل است.

علاوه بر تخت و تشک ، از این رم بهداشتی راما می توان به عنوان محافظ تشک های ویلچر نیز استفاده کرد.

پد راما به عنوان پد بی اختیاری در بیمارستان ها و مراکز مراقبت نیز شناخته می شود و بنابراین برای کودکان مبتلا به شب ادراری یا افراد مسن که بی اختیاری ادرار دارند مناسب است.

تشک تختخواب راما برای استفاده در بیمارستان ها ، بخش های زنان و زایمان ، بخش های اورژانس و ... در مراکز مختلف پزشکی از جمله بیمارستان ها ، کلینیک ها ، کلینیک ها و ... مناسب است.

علاوه بر مراکز پزشکی ، راما یک تخت یکبار مصرف ، خانه سالمندان ، مهد کودک ها ، مهد کودک ها (به عنوان بالشتک برای تعویض پوشک) و حتی بیماران در خانه دارد.

از این لنت ها می توان در دامپزشکی و حتی برای حیوانات خانگی نیز استفاده کرد.

پد یکبار مصرف ضد راما یک گزینه ایده آل برای سفر است.

این پد بیمار یکبار مصرف است و می توانید به راحتی آن را دور ریخته و پس از استفاده از پد دیگری استفاده کنید.

این تشک برای بیمار ضد باکتری (ضد باکتری) است و امنیت و سلامت بالایی را برای مراکز درمانی فراهم می کند.

این محصول ساخت ایران بوده و از مارک Healthy Apple (مارک سازمان غذا و دارو) از کیفیت بالایی برخوردار است.

قیمت تختخواب بیمار با توجه به کاربرد بالای آن در محافظت از تخت و تشک ، عدم انتقال آلاینده ها ، اطمینان از ایمنی و سلامتی و همچنین ایجاد اعتماد برای بیماران ، مناسب و مقرون به صرفه است.

تجزیه و تحلیل رقابتی EDU را انجام دهید

تجزیه و تحلیل رقابتی فرآیندی است که می توانید منابع پیوند رقیب خود را جستجو کنید و ببینید آیا می توانید از همان سایت ها پیوند دریافت کنید.

وقتی صحبت از تجزیه و تحلیل رقبا .edu می شود ، ما به دنبال وب سایت های رپرتاژ .edu هستیم که رقبا در گذشته پیوندهایی را روی آنها ایجاد کرده اند.

ایده پشت آن این است.

اگر وب سایتی مشابه وب سایت شما (رقیب شما) توانست با استفاده از محتوای پست در سایت EDU بک لینک ایجاد کند ، دریافت پیوند از همان منبع با استفاده از محتوای برتر برای شما آسان تر خواهد بود.

به عبارت دیگر ، شما در حال ایجاد پیوندهایی بر روی رقبای خود هستید که دامنه ها را به هم پیوند می دهند ، اما این بار محتوایی را ارائه می دهید که از کیفیت بهتری برخوردار باشد.

برای این منظور می توانید از یک ابزار تجزیه و تحلیل رقابتی مانند Linkody استفاده کنید.

این یک مرحله به مرحله است که می توانید دنبال کنید.

با استفاده از کلاه سئو برای پیگیری لینکهای خود
      مرحله شماره 1: وارد   شوید. به محض ورود به سیستم می توانید گزینه هایی را مشاهده کنید که به شما امکان می دهد لینک های پشتیبان رقبا را تجزیه و تحلیل کنید. همچنین یک گزینه آزمایشی رایگان وجود دارد که به شما امکان می دهد این ابزار را به مدت 30 روز آزمایش کنید.
      مرحله شماره 2: دامنه خود را اضافه کنید. به شما این امکان را می دهد تا وب سایت شما را جستجو کرده و مشخصات پیوند شما را پر کند ، بنابراین شما می توانید تمام دامنه ها و صفحاتی را که در حال حاضر به شما لینک می شوند مشاهده کنید.
ابزار 

راه دستیابی به سایت های دانشگاهی edu

      مرحله شماره 3: دامنه رقیب خود را اضافه کنید. ابزار  همچنین وب سایت رقیب را جستجو می کند تا تمام لینک های موجود در حال حاضر از جمله لینک های .edu در صورت وجود را کشف کند.


      مرحله شماره 4: از پروفایل پیوند رقیب خود به دنبال لینک های .edu باشید. هنگامی که متوجه شدید رقبایتان از کجا لینکهای EDU خود را دریافت می کنند ، یک استراتژی ایجاد کنید که به شما امکان ایجاد پیوند در همان سایتها را نیز بدهد. می توانید از استراتژی ها و تکنیک هایی که قبلاً در این مقاله بحث کردیم استفاده کنید.