موزیک کام رسانه اخبار موسیقی

اخبار موسیقی ایران و خارج

موزیک کام رسانه اخبار موسیقی

اخبار موسیقی ایران و خارج

تجزیه و تحلیل رقابتی EDU را انجام دهید

تجزیه و تحلیل رقابتی فرآیندی است که می توانید منابع پیوند رقیب خود را جستجو کنید و ببینید آیا می توانید از همان سایت ها پیوند دریافت کنید.

وقتی صحبت از تجزیه و تحلیل رقبا .edu می شود ، ما به دنبال وب سایت های رپرتاژ .edu هستیم که رقبا در گذشته پیوندهایی را روی آنها ایجاد کرده اند.

ایده پشت آن این است.

اگر وب سایتی مشابه وب سایت شما (رقیب شما) توانست با استفاده از محتوای پست در سایت EDU بک لینک ایجاد کند ، دریافت پیوند از همان منبع با استفاده از محتوای برتر برای شما آسان تر خواهد بود.

به عبارت دیگر ، شما در حال ایجاد پیوندهایی بر روی رقبای خود هستید که دامنه ها را به هم پیوند می دهند ، اما این بار محتوایی را ارائه می دهید که از کیفیت بهتری برخوردار باشد.

برای این منظور می توانید از یک ابزار تجزیه و تحلیل رقابتی مانند Linkody استفاده کنید.

این یک مرحله به مرحله است که می توانید دنبال کنید.

با استفاده از کلاه سئو برای پیگیری لینکهای خود
      مرحله شماره 1: وارد   شوید. به محض ورود به سیستم می توانید گزینه هایی را مشاهده کنید که به شما امکان می دهد لینک های پشتیبان رقبا را تجزیه و تحلیل کنید. همچنین یک گزینه آزمایشی رایگان وجود دارد که به شما امکان می دهد این ابزار را به مدت 30 روز آزمایش کنید.
      مرحله شماره 2: دامنه خود را اضافه کنید. به شما این امکان را می دهد تا وب سایت شما را جستجو کرده و مشخصات پیوند شما را پر کند ، بنابراین شما می توانید تمام دامنه ها و صفحاتی را که در حال حاضر به شما لینک می شوند مشاهده کنید.
ابزار 

راه دستیابی به سایت های دانشگاهی edu

      مرحله شماره 3: دامنه رقیب خود را اضافه کنید. ابزار  همچنین وب سایت رقیب را جستجو می کند تا تمام لینک های موجود در حال حاضر از جمله لینک های .edu در صورت وجود را کشف کند.


      مرحله شماره 4: از پروفایل پیوند رقیب خود به دنبال لینک های .edu باشید. هنگامی که متوجه شدید رقبایتان از کجا لینکهای EDU خود را دریافت می کنند ، یک استراتژی ایجاد کنید که به شما امکان ایجاد پیوند در همان سایتها را نیز بدهد. می توانید از استراتژی ها و تکنیک هایی که قبلاً در این مقاله بحث کردیم استفاده کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد